JOBBA MED MIG

Jobba med mig – en av Sveriges största bloggar inom outdoor

Traningsgladje.se är en etablerad plattform sedan 2006 med en tydlig nisch och köpstark målgrupp. Den typiska läsaren är en hälsoaktiv och välutbildad kvinna mellan 30-45 år som gärna investerar tid och pengar i sin hälsa. Bloggen har ca 50 000 besök per månad och högt engagemang bland sina läsare.

Med min erfarenhet som influencer, men också som marknadschef och digital strateg med säljfokus, kan jag hjälpa dig som företagare att ta fram och genomföra lyckade samarbeten som skapar nyfikenhet och ökar din försäljning. Jag har bland annat utsetts som en av ”Sportbranschens mäktigaste” hösten 2017 enligt Outdoorpodden Husky.

Prisbild för sponsrat innehåll ligger på från 9900 kr (ex moms) för enskilda blogginlägg. Jag ger dig gärna förslag på hur du bäst når ut med ditt budskap på träningsglädje och exempel på vad jag gjort tidigare.

Jag skapar sponsrat innehåll – liknande ”native advertising” eller ”advertorials” – i syfte att öka kännedomen om en produkt, tjänst, varumärke eller en destination. Allt sponsrat innehåll annonsmärks enligt marknadsföringslagen.

Enligt lagstadgade regler tar jag ej emot produkter i utbyte mot exponering eftersom dessa ska beskattas. Traningsgladje.se ingår i verksamheten OffPist Managament AB med organisationsnummer 556610-0870 och har sitt huvudsäte i Stockholm.

Utöver digitala samarbeten jobbar jag som föreläsare, inspiratör, skribent och digital konsult för varumärken som vill öka sin digitala förståelse och kompetens med fokus på att öka kännedomen om varumärke och försäljning av tjänster eller produkt.

Hör av dig till mig om du vill ha mitt mediakit eller om du vill diskutera hur jag kan hjälpa dig och ditt varumärke att nå ut till en kvinnlig, aktiv och köpstark målgrupp – och öka din försäljning. Maila till: sara@offpistmanagement.se

Exempel på samarbete

Svenska Turistföreningen ville lyfta sin kampanj för hållbar turism som de genomförde hösten 2017. De valde att anlita mig för att belysa hur STF Grövelsjön jobbar med hållbarhet och medvetandegöra vad hållbarhet kan innebära. Mina läsare definierades som målgruppen för STFs kampanj och jag tillbringade ett dygn på STF Grövelsjön för att dela med mig av mina tankar och upplevelser. Samarbetet bestod av tre inlägg från min vistelse samt exponering på Instagram genom poster och stories. Se nedan för blogginläggen från STF Grövelsjön.

Hållbart på alla sätt och vis

Allting härligt på fjället

Från höst till vinter

Exempel på bilder från STF Grövelsjön som STF också fick tillgång till för att använda i sina kanaler:

STF GRÖVELSJÖNSTF GRÖVELSJÖNSTF GRÖVELSJÖNSTF GRÖVELSJÖNSTF GRÖVELSJÖN