Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse av metromode.se. Genom att använda metromode.se godkänner du detta.

Läs merJag förstår!

Gilla oss på Facebook

Ska du med eller?

Ikväll ska jag äntligen träna igen! Jag kan välja mellan att springa en sväng eller att springa en sväng och göra lite till. Eftersom jag alltid vill vara så jäkla speciell och aldrig vara vanlig så väljer jag alternativ nummer 2. Jag ska göra lite till. Löpningen får fungera som pausunderhållning. Den riktiga träningen består av 100. Ja, reps alltså!

När det var semmeltider gjorde jag 10 omgångar med 10 burpees och lite löpning emellan. Det var ju skoj. Men det har jag redan gjort och vill inte göra igen. Däremot är antalet 100 rätt skoj. Tresiffrigt liksom (även om det är den lataste versionen av tresiffrigt)!

Ikväll blir det därför 100 situps, 100 armhävningar, 100 utfall och 100 grodhopp. Och så 100 av någonting annat – men vad ska det vara? Har du någon idé? Totalt blir det 500 reps med lite löpning som paus.

Vågar du anta utmaningen? Träningen får genomföras ända fram till midnatt! Let’s party!

Kommentera

Skicka Kommentar
Sparar din kommentar...
0kommentarer

    senaste från Hälsa

    metro mode weekly

    Signa upp dig till vårt nyhetsbrev!

    Lifestyle
    Makeup by Lina
    Mode
    Fanny Ekstrand
    Hälsa
    Ida Warg
    Lifestyle
    Dasha Girine
    Mode
    Pamela Bellafesta
    Lifestyle
    Josefin Dahlberg
    Lifestyle
    Henrietta Fromholtz
    Hälsa
    Josefines Yoga
    Home
    34 kvadrat
    Lifestyle
    Linn Herbertsson
    Lifestyle
    Vanja Wikström
    Mode
    Petra Tungården
    Home
    Andrea Brodin
    Lifestyle
    Susanne Barnekow
    Lifestyle
    Tess Montgomery
    Hälsa
    Träningsglädje
    Mode
    Chrystelle Eriksberger
    Lifestyle
    Sandra Beijer
    Hälsa
    Fannie Redman
    Lifestyle
    Elin Johansson
    Hälsa
    Foodjunkie
    Man
    Niklas Berglind
    Lifestyle
    Sanne Alexandra
    Man
    Marcus Schuterman
    Man
    Viktor Frisk